Monday

Semakin hari semakin rindu

Assalamualaikum.
Lately Keyyah selalu berwebcam dengan mak.. Setiap kali lepas Webcam, hati ini seperti mahu saja terbang pulang ke kampung bermaen dgn anak2 sedara yg semakin hari semakin cerdik..
Tapi fikiran waras ku masih lagi berfikir dengan rasional.. jika hendak dibandingkan dengan orang yg berada nun jauh di overC, Keyyah perlu lebih bersyukur sbb boleh slalu balik jumpa mak walaupun bukan setiap minggu or setiap hari..

Tengok lah keletah si kecil ini.. semakin hari semakin cerdik..wahahaha siyes sangat windu bila tengok dia..Sekarang dia dah pandai tiru  perbuatan orang.. Bila tengok Tok cabut gigi, Fikriah pun dah pandai nak cabut gigi sendiri.. Kekadang sampai nangis2 sebab xley nak cabut gigi sendiri...wahaahahaha xsabar nk balik kampung... 
By hook or by crook, minggu ni nak balik jugak...Tapi tiket belum beli lagi..hopefully ada lah tiket ni..

9 comments:

M a W a D D a H said...

bestnya balik kg...

g cepat2 beli tket..kang hbis kang...

dah makin comey da anak sedara keyyah...

sarah shafie said...

adui..comelnya fitriah..rindu jgk kt ank2 buah aku..

NARDtheNERD said...

wah kiut nya fitriah...
cium sikit..=))

Syikin said...

sgt comel..ilang penat keyyah duk dlm bas lame2 kalo smpai kpg nti kan..

wadud@duad said...

comey2.. leh wadud nak cubit sikit kat pipi dia?? gtau nanti okeh.. :P

sweeTSour said...

Adah: yezza dah ada tiket..tenkiu ser atas pertolongan mu..

ser : hehe xpa next week dh nk blk..sabar2..kejap je lagi :)

sweeTSour said...

Nard : ahha cium lah..jgn geget sudah.hehe

Syikin : yup mmg hilang penat bila tgk dia..xsabar je rasa nk blk..hehe

wadud@duad : aip xley cubit..cium je boleh..hehehe...

ASaDa RyutaRo said...

hohoho~ budak itu sungguh kiut!! mata bulat pipi tembam..

besok2 boleh la ganti amani adamaya tu. hihi :P

Syafrizal said...

cutenya si kecik... :)