Friday

Tag suka-Suki

Assalamulaikum...
Arini Cik Aainaa ada tag Keyyah tp Keyyah xmo wt entri yg cik Aainaa suruh buat tu..Hihi gilak degil kan Cik Keyyah ni...xpe kan Cik Aainaa... Keyyah tgk tag ni lagi menarik r, so Keyyah pn dengan suka-sukinya nk jwp tag ni.. Tag yg satu lg 2 Keyyah mls nk buat sbb dh penah buat..hehe..

Bekas kekasih saya adalah
Seorg lelaki yg kurus dan tinggi.. Skrg jd kawan Keyyah lak.

Saya sedang mendengar
Ahli Fiqir -  Derita merindu...wooo mmg seksa r windu..

Mungkin saya patut
Lebih rajin tuk jadi seorg yg bijak n berjaya

Saya suka
edit gambor (tp Keyyah xkreatif)

Sahabat-sahabat baik saya
di alam maya n realiti...

Saya tak paham
kenapa sy suka menangis

Saya kehilangan
Byk benda dalam hidup

Ramai yang berkata
saya ni sombong. Tp tlg la faham Keyyah cuma xreti nk mesra alam..

Makna nama saya
Sesuci dan cerdik

Cinta itu adalah
Memerlukan persefahaman, perkongsian, pengorbanan n blablabla.

Di suatu tempat, seseorang sedang
Sedang khusyuk melihat monitor..

Saya akan cuba
Belajar menjadi lebih baek dr semalam

Ayat SELAMANYA membawa maksud
berkekalan kot..haha ada ayat kefahaman lak ek..

Telefon bimbit saya
nokia n SE

Bila saya terjaga dari tidur
tgk HP n mengeliat.

Saya paling meluat apabila
org yg xdikenali kaco or usha sy..rs nk sepak pn ada.haha sy mmg garang ok.

Pesta/Parti adalah
tempat yang ramai orang

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
ikan kat umah.

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
kanak2 la...xyah pk mslh sekeliling. Pg bgn g sek, blk sek tdo, pastu ngaji n maen, mlm buat keja sek n tdo..

Hari ini
hari Jumaat

Malam ini saya akan
tdo seperti biasa

Esok pula saya akan
G jogging ngn ADAH n dtg lab kot

Saya betul-betul inginkan
kebahagiaan di dunia dan di akhirat

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
xder perasaan pn..haha

Pusat membeli-belah atau arked permainan
shopping mall lah kot.

Makanan Barat atau Jepun
barat kot....

Bilik yang terang atau gelap
Terang..Keyyah takut ngn gelap..tp skrg ngh cuba tuk tdo tanpa psg lampu..Kesian kwn2 Keyyah yg terpaksa tdo dlm cahaya lampu yg terang..Sowi ye kengkawan..i'll try my best..

Makanan segera adalah
cepat n sedap kalo dah mls nk msk or nk g kedai.

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Eh, kekadang sy bc jugak buku tu (ni ckp ngn SV yg nk pinjam buku Keyyah td..haha)

Siapa yang anda nak Tag?
Sesapa yg rs mcm seronok nk jwb dialu-alu kan ok...

4 comments:

Nur Aainaa Khairunnisa said...

ok jek...no hal la....=)

M a W a D D a H said...

esok g jogging ngan ADAH...statement...+ g jogging ngan Z = tengok pagi esok sapa yang bangun dulu..ahakss..

sweeTSour said...

Aainaa: hehe sj je bosan2 rs nk jwp tag pulak..

Adah: Yup dear, esok make sure lps solat xley tdo blk..hehe dah bulan 5 tau... 17/5 dh kua result tettt

mommyYen said...

so sweet tag yg satu ni..sonok baca..hihi