Friday

Ampuni ku

Terlantar dalam kekusutan umpama tiada harapan
Terlalu banyak kesilapan terlanjur kulakukan
Ku tahu aku selalu terleka
Ku tahu ku tak sempurna lima
Timbul rasa insaf
Tersedar dari godaan dunia

Daku mahu kembali ke jalan yang sebenar
Tekad sedaya upaya agar dikau sudi terima

Tinggalkan segala yang sudah
Ku di dalam gelisah
Ku mendoakan Kau ampuni segala dosa
Hatiku tidak akan berubah
Dengan yakin ku bersumpah
Aku bersujud agar Kau ampuni diriku
Ampuniku

Inginku mengubahkan cara menjadi insan lebih setia
Merintih dengan air mata menyerah jiwa raga
Apabila sudah tiba masanya nyawaku tiada di dunia
Ambillahku dekat pada-Mu
Itu saja pintaku

Walau tak mungkin mampu penuhi harapan-Mu
Namun daku merayukan pengampunan dari-Mu Tuhan

Aku hanyalah manusia biasa
Yang terkandas di perjalanan
Ingin pulang ke pangkuan

Kru | Ampuni
***********************************

Bermuhasabah diri sorang2..
Hujan + sorg2 = beku

opss xsempat nak post entry dah ada orang datang.. so aku tidak lagu keseorangan..lalalala

4 comments:

sarah shafie said...

aku lah org tu..hehe

wadud@duad said...

oh..ingatkan ampuni sebab ada wat salah ke apa, baru x nak ampun2 apa2..hahah, main2 je.. bukan beku keyyah, tapi blur..hahaha...

gades ain said...

erkk. lagu ke ni kak keyyah? =_="

Frodo Baggins said...

yeah wa datang ...
ampuni wa segera.
keh3x


>>__<<