Tuesday

Interesting Blog Award

assalamualaikum...
uik dpt award 2..INTERESTING BLOG AWARD.. aish blog yg interesting or tuan punya blog yg menarik..ahha terperasan jap...  okies xmo melalut2 pasal aku.Tenkiu cik adah coz bg award yg sgt berharga ini..ahakzz.actually award ni aku dh dpt mggu lps..tp kekangan masa xsempat lah nk buat...ini award yg aku dpt k:
uhukz byknya soklan yg nk kena jwb.
1. apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
 1st skali mst lah aku nangis..sbb kalo aku marah aku mst nanges lu....
 2nd biar jelah org nk kutuk ke nk tikam dr belakang ke, yg ptg dorg wt dorg dpt.ALLAH maha   mengetahui segalanya..

2. 6 org di hati anda ?
  mak, sibling, niece, nephew, member n blogger

3. anda rasa anda comel ?
  xkowt..

4. single or taken ?
  single but not available

5. blog yang anda suka ?
semua yg slalu aku lawati lah..hehe

6. adakah bilik anda kemas setiap hari ?
  xkot..kekadang kemas, kekadang serabut.

7. lagu terakhir yang anda dengar ?
  hari nih xdgr lagu sbb dok pulun wt progress report

8. last text message ?
  from faiz: xyah cita kot apa yg dia tulih

9. last phone call ?
   Emak lah..ngadu ngn mak sbb sedey..mkn nasi sorg2..huhu

10. hari terakhir anda menangis ?
   hari ni la...makan nasi bungkus sorg2..kalo boley dicepatkan masa nk ja cptkan..nk faiz teman aku mkn..huhu sungguh terasa dia xda kat cni...

11. list lima faberet colour anda .
   merah, merah hati, merah jambu, merah purple ( ader ke?) n biru.

12. orang terakhir anda ber"ym" ?
 dh lama xym..br blk dr kg...yg mggu lps nya xigt...

13. game yang anda paling suka ?
  dulu suka maen farmville..tp skrg maen game mickey kot.ahha

14. adakah anda peminat MCR ?
x..tp kekadang dgr gak lagu dia.

15. apa perasaan anda semasa jawab tag ni ?
 best kot

16. anda rasa tag ni best ?
   best la jugak

17. tag lagi 10 orang .
xmo..malaih nk tag org...

No comments: