Saturday

1 pergi 3 yang datang



Keyyah percaya mutiara kata di atas ni sudah diketahui oleh kalian semua... Maksudnya pn xperlu lah Keyyah terang kan lg okeh..  pernah kah kalian rasa kehilangan?? xkesah la kehilangan org yg tersayang atau pn barang kesayangan..mesti pernah kan.. Percaya lah pasti ada HIKMAH disetiap kejadian.
Igt x kisah Keyyah dpt hadiah tapi hadiah 2 dh rosak. kalo xingat sila click sini. Keyyah sedih n menangis sbb menda yg remeh 2 (memalukan je..adess).. Keyyah redha andai itu bukan rezki Keyyah.. Tp xsangka Keyyah dpat ganti dgn yg jauh lebih cantik, lebih bagus n lebih cun dr dulu..
Okeh terus ke tujuan asal Keyyah wt entry nih.. Keyyah dapat hadiah lg. (boleh bayangkan x muka Keyyah ms tgk kotak 2, mmg sgt terkejut la)..blk ja dr lab,ada kotak kat sblh meja study Keyyah. Besar pulak 2..
Tgk2 kotak ni..mmg safety la..kalo pecah lg mmg salah posman 2 lah yg baling2 kotak ni.. besar 2 kotak ni...jom tgk apa yg Keyyah dpt..Jeng2 ada 1 kotak lg..Keyyah sgt teruja tgk 2nd kotak ni...

Ini lah isi nya...ada 2 piring yg sgt kiut..
Tgk nih Keyyah xbuka lg piring ni..syg sgt...xsabar rasa nk bg kat mak..Boley lah wt sebagai hadiah hari ibu jugak kan..hehe..
Disebabkan Housemate Keyyah xpuas ati sbb kotak besar n adiah 1 ja, so Keyyah pn godek2 lah kertas2 yg ada dlm kotak 2, OMG ada lg 1 adiah la... Fuhh naseb baek xbuang terus ja kotak ni..jom2 layan hadiah lg 1..
Keyyah sgt terharu tgk hadiah2 ni..Hanya ungkapan TERIMA KASEH  yg mampu Keyyah berikan kepada akk Wan dari Teratak Puteri.  Mmg Keyyah xsangka nk dpt ganti dgn yg lebih cun..

P/S: Sentiasa yakin dan percaya lah dgn setiap musibah yg terjadi sbb hanya ALLAH sj yg mengetahui Hikmah disebaliknya.. :)

6 comments:

M a W a D D a H said...

kamu memang bertuah la cik keyyah...dan orang yang bagi hadiah tu memang murah hatinya...

sweeTSour said...

Makaseh adah.. semoga akk wan yg bg hadiah ni pn dimurah kan rezki yg berlimpah ruah lps ni..hehe

TERATAK PUTERI said...

alhmdulillah dh smpai..sorry piring kekwa itam dh abih ya keyyah..tq sbb keyyah suka hadiah tu..kalu nk lg mintak kt SHAHIR plak ya..ha..ha..cian dia nangis mlm tadi..

sarah shafie said...

eh..ade handphone aku la kt ctu..hehhe

sweeTSour said...

teratak puteri: mst la suka..sgt cantik 2.. alahai nk minta kat shahir confirm xdpt la.huhu

sweeTSour said...

sarah: adusss sgt tajam looo mata kamuu..nmpak je kan..hehe