Monday

Petai oh Petai

Makan makan dan makan..makan untuk hidup..makan untuk sehat... makan untuk dapatkan tenaga... makan untuk puaskan nafsu..makan untuk berseronok..makan makan makan. ada x org yg xperlu makan untuk hidup... 

Actually nak cerita pasal petai... ada x orang yg xkenal petai 2 apa... xda gambar untuk di upload dan tiada kerajinan nk mengoogle... tp keyword untuk entry ni adalah petai... Keyyah tau mesti ramai yg xmakan petai kan.. yelah bau dia kan kuat gila2... tp keyyah suka/ boley makan petai... yelah orang kampung kan... dah pokok petai pun ada kat kwsn rumah, mmg mustahil lah xmakan..hehhehehe

petai enak dimakan.. sedap di lidah, sedap di tekak.... tapi lepas je makan, siksa mula terasa...siksa di tekak, siksa di hidung... siksa di setiap ruang pernafasan... yang pasti sakit kepala dan demam pasti akan menyusul lepas mkn petai... itu lah yg Keyyah rasa semalam...sakit kepala yg xtertahan menahan bau mulut yg super duper busuk walau dah berkali-kali gosok gigi...huhuhu.. 


## agak2 ada x org lain yg mengalami nasib yg sama dengan Keyyah...

2 comments:

apik pehe said...

hehe..apik leh tahan lg kalau bau petai tu..tapi xleh tahan biler dia cuci usus kiter..

haiyooo..tau2 la aper yg jadi dalam tandas nanti..ader gak sejam duk dalam tandas..hahaha

si para para said...

petai..hehe tak minat sangat.tapi kalau ada makan je..