Sunday

Tahniah dan Takziah

Salam berhujung minggu... semoga semuanya ceria2 slalu... pada yg kurang ceria, sabar dan tabah lah menghadapi liku2 kehidupan... 

Lately, tiap2 minggu ada ja kawan2 yang kawen... Tahniah kawan2 semua :)... xlupa juga buat Bayah dan Pasangan.. hampir2 xdapat pergi kenduri smlm, tapi ada insan yg baik hati datang amik n berkorban.. *wink*.

Tak dilupan Takziah buat mangsa dan keluarga mangsa tragedi tanah runtuh semalam...Rasanya 1 malaysia dah tahu berita tentang tanah runtuh di  Rumah Anak-anak Yatim dan Anak-anak Hidayah Madrasah Al- Taqwa di Hulu Langat. Banyak laporan di media2 yg melaporkan ttg ni... Tersentuh hati bila tengok gambar-gambar keadaan tempat dan mangsa-mangsa kejadian.. Al-Fatiha buat yg meninggal... semoga mangsa2 yang terselamat tabah menghadapi dugaan ini...




2 comments:

qellissa said...

Sedih baca pasal tragedi yg menimpa kat rumah anak yatim tu kan? Alfatihah utk mangsa2 yg terkorban..
=(

Epy Ain said...

Pg td tbe2 air mata mengalir tgk brite..

Al-fatihah