Tuesday

Dia yang memahami...

Assalamualaikum dan salam maal hijrah... semoga tahun ini adalah tahun yg lebih baik dari tahun lepas...Di saat ini, hanya ketabahan hati, keteguhan iman dan kesihatan mental dan fizikal sangat2 diperlu kan... melihat seorang demi seorang meninggalkan lab ini menjadikan aku sedikit goyah.... aku kena lebih bersedia untuk menjadi lone ranger. kesana sini seorang diri... Semoga dipermudahkan segala urusan ku...

Ah mukaddimah yg sedikit emosi... abaikan saja..jari ku hanya menari mengikut perasaan dan rentak hati ini... adakah dia sangat memahami situasi aku sekarang???  yup En NN mmg sgt memahami... 

NN mcm tau2 je kan Keyyah ngh survey2 nak beli hp baru... bukan saja2 nak beli tapi sebab sayu je bila dengar emak cakap " awat dah 2@ 3 @ 4 hari x tepon?? dah xsayang mak ka?? sibuk ka??? xda duit ka nak beli hp baru??"..kalo 2 hari xcall mak, emak mesti cakap dah lama..serius Keyyah mmg sgt malas nak tukar2 simcard... Apsal xguna je hp 1 lg call mak??? jwapannya: rugi lah kan..wt pa nak bazirkan kredit jika boley call percuma.. En Celcom 1+5 sangat baek ok.. tiap2 hari gayut ngn mak pun bill still xsampai rm10...kalo guna kreadit, sebulan rm100 pun belum tentu cukup lg nak gayut ngn mak camni..heee...

di akhiri dengan 1 teka-teki:
I ada di tengah2 U. kalo I ditukar dangan U, peminangan kita tak diterima... 
ada sesapa tau jwpnnya???

2 comments:

Syikin said...

kuikuikui...
sekali teka-teki aku kuar daa...
jwb jgn x jwb..

maCy said...

err..