Monday

Kenapa perlu DIET!!!!!!!

Assalamualaikum... semoga semuanya ceria2 selalu.. semoga tabah menghadapi dugaan hidup... ni nasihat tuk diri sendiri sebenarnya..huhu..

"rezeki jangan di tolak, musuh jangan dicari"

rasanya semua orang dah tau kan pepatah ni.. bila banyak je rezki depan mata, xkan lah kita nak tolak kan... sama lah ngn Keyyah hari ni... makan bykkkkk sangat..

  •  seawal pagi, perut ini sudah disumbat dgn milo + susu anlene + nestum...
  • ku sangka kenyang sampai ke tengah hari , tp kul 9 dah mula lapar.. aduss...  turun cafe n hidangkan perut dgn macaroni... 
  • sambungan dr entry sblm ni, sesampai je umah Eikin, emak dia dah sediakan lunch utk kami... uhhhh bykkk n sedappp sgt... so mkn lagi.. 1st time mkn buah incaberry... sedap jugak.. nnt kalo rajin Keyyah buat entry pasal buah ni okies...haha budget mcm ramai je org baca blog keyyah :-p
  • di rumak akk diyana, kami dihidangkan dengan mee bandung muo n soto nasi...uhhh dugaan, cobaan... makan lagi....
  • petang sampai lab, perut rs sgt lapar, mkn lagi nasi goreng cili padi... ahhhhh byknya aku mkn....

 gbr xda kena mengena ngn entry.. bersama bb @ warung pak maidin
Syukur dengan rezki yg di beri kan, tapi kata2 MF itu sangat terkesan dijiwa Keyyah.. apa yg dia cakap..mst korg nak tau kan... 

Kenapa kena diet???
  • kang dah gemuk, mesti suar ketat --- kena beli suar baru
  • mesti bj ketat, nmpk lemak2 berlebihan -- kena beli bj baru
  • mesti cepat mengah kalo naik tangga -- kang malas nk g lab (alasan)
  • bila badan berat -- mula lah malas nk gerak
sebelum berat terus menuju puncak, baik berjaga2 dgn pemakanan dr skrg... mkn ikot waktu...end

notes:  gambar baby akan diupload kemudian...heeee

3 comments:

Syikin said...

sdp kn buah incaberry..aku pun x prnh mkn sebelum nie..hehe..

cepat2 la upload gambar baby..x sabar rasa nak tengok..

Syikin said...
This comment has been removed by the author.
wadud@duad said...

alasan leh terima sikit jer..
hahahaha..:p