Wednesday

Tension kuasa 10

Bismillahhirrahmanirrahim..................
2 minggu sudah batok dan selsema hinggap di badan ku...xtau np mmg sgt terasa seksanya...badan sakit2 n lenguh2...mmg nmpak mcm kuat tp hakikatnya badan ku sgt letih...disebabkan xmo ikot sgt badan yg sakit, ku kuatkan juga diri ini pegi lab sbb byk sgt keja xsiap...
keja xsiappppppppppppppppppppppppp!!!!!!!
byk sgt keja xsiap..keja oh keja....
ku tahu sikap melengah-lengah 2 boleh membunuh tp kerajinan dan kekuatan belum dtg lg dlm diri ini...

Keja yg blom siap:
1. thesis bab 1-3--> dh lama sgt en zoinol bg keje ni tp xsiap2 jugak..Ya Allah berilah kekuatan utk aku siapkan semuanya...sungguh aku bosan dgn keja ini tp aku tau ada hikmah disebaliknya...
2. analysis matlab
3. paper utk istc

Ya ALLAH hanya pada MU aku mohon...
Lapangkanlah dada...
Mudahkan lah sgala urusan ku...
Kuatkan lah semangat utk ku menempuh hidup ini...
Sesungguhnya aku sgt lemah....
Pandu lah aku ke jalan yg lurus....

No comments: