Wednesday

Topi untuk Fikriah

crochet lagi..dan lagi dan lagi...actually byk dah menda yg di crochetkan tp malas nk wt entry..g pun untuk kegunaan sendiri..hehehehe...

crochet topi untuk Fikriah..idea ni datang masa balik kampung ari 2... Fikriah selalu follow Keyyah kua rumah  nak sidai baju or g siram pokok...masa 2 panas sangat..so nk elak dia dr kena panas, Keyyah bg dia pakai tudung emak..ngeeeeee pakai tudung sampai ke kaki... 


topi yg dah siap dgn seketol bunga...hehehe..xtau lah sesuai ke x bunga 2...Keyyah main hentam je...saiz pun xtau sangat...hopefully muat la....

topi dari belakang.. lelaki pun boley pakai ni..hehehehe


## mendapat amanat yg menakotkan...hopefully aku kuat  untuk meneruskan perjuangan ini...

4 comments:

Bro Fit said...

wah pandai akak mengait..susah nak jumpa wanita yang pandai mengait zaman sekarang ni :)

Keyyah said...

hehe sj je suka2...xda lah pandai sgt...

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

buatkan tuk aku satu

Keyyah said...

ngah buat r ni...xtau bila boley siap..ngeh3