Saturday

Mata panda

Pandaa oh panda..aku dh rasa mata macam panda dh ni..bengkak n kehitaman...arggghhhhh bila lah nk berkhir semua derita ini...ohhh derita ke???  kepala pun sedikit ting tong hari...semalam tdo lambat sangat n pagi td hampir nk terkantoi subuh..nasib baik jiran sebelah sangatlah bising sebelum pergi qeja...

 si panda yg comeil sedang tdo..nak tdo mcm 2 juga tapi xboley...bila baring je mata otomatik rasa cm segar lak...adessss...tapi bila ngadap thesis, kepala mula lah ting tong...

 try mengkait mengunakan colourful yans... benang ni sedikit mahal tapi berkualiti...susah nak dapat benang cam ni.. kalo kat Melaka, cuma jumpa kat 1 kedai ja... 2 punn nunnnn jauh kat Kota Laksamana... Tenkiu Adah sbb bawa Keyyah g beli benang ni.. someilll sangat...hehehe

Kopiah kait ni untuk adik..colourful lagi...hahahaha... nak x kopiah ni??? kalo xnak akk bg kat org lain...ngeeeee

7 comments:

M a W a D D a H said...

tdo la keyyah oi...

uikss...mesti la die nak yang berkalerful tuh...hehe

sarah shafie said...

uish..dasyat tul korang ber2 ni..wt bisnes la..dpt duit, tk pyh keje dh..

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

nak la....bila nak kasi??

Keyyah said...

mawaddah: hehe tido dan tido dan tdo lagi..uwaaaaaa

sarah shafie: aku kait biasa2 aja, adah yg buat biz...huhu

no nickname: isnin @ selasa lah akk p lab..nnt p amik kat lab...

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

ok...kalo aku sempat pegi la..

Keyyah said...

xpa kopiah ni xbasi punya..hehe...tp kalo nk p call dula tau...kot2 aku lak xdak kat sana..huhu

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

ok....t aku nak p aku kol