Thursday

Menjaga tepi kain org kadangkala perlu jika utk kebaikan.....

Bismillah....

Lately aku rasa mcm sedih jer..rasa mcm org sekeliling sedang mengutuk aku...ermm nih lah symtom2 aku nk period...xsuka bercakap ngn org n suka pendam rasa....lg 1 aku akan cpt mrh tp dlm ati sj...tp org kata kesedihan hati akan terpancar dimuka kita..mungkin ye jugak kot..aku rs muka aku pn mcm xcomeil ja..huhu.. Masa nih lah aku perlukan kata2 semangat dr buku2 motivasi...aku mmg suka bc buku motivasi supaya boleh memotivasikan diri... Alhamdulillah dengan membaca buku2 mcm nih kesedihan 2 akan berlalu sedikit demi sedikit...aku sentiasa sedar akan kelemahan aku n aku akan cuba sedaya upaya untuk memperbaikinya... NOBODY PERFECT.. ini yg selalu aku igt... sentiasa memaafkan org sbb kt semua sama jer...ada kelemahan msg2...dan kekadang org xsengaja pn menyakiti hati kita...mungkin kita jer yg terasa...biarkan ajer... semoga hati ini tabah menghadapi dugaanmu Ya Allah...



Ya Allah tidakku terdaya lagi
Menahan dugaan yang mencabar ini
Terasa bagai noktah telah kutemui
Mengakhiri segala yang telah aku mulai
Ya Allah engkau lindungilah aku
Bekalkanlah daku dengan limpahan iman
Agar tabahku menghadapi dugaan
Agar tidakku berhenti di pertengahan


p/s: pasal tajuk 2 aku letak jer tajul 360 smlm..mmg ptt pn kita tegor kesalahan org kalo utk kebaikan.. tp perlukan kan keberanian lah..huhu...kalo takut, tegor dlm hati jer...walaupn itu lah selemah-lemahnya...

pen off...smbg stdy

No comments: