Sunday

Dan sesungguhnya

Ahad 22.11.2009

ermm kebosanan mula melanda bila tgh hari menjelang.xtau nk buat apa kat umah tp mls nk p lab..biasanya bila kebosanan melanda aku mst nk msk di hujung mggu mcm nih...ermmm aku kuarkan suma brg keperluan dari peti...igt nk msk ayam msk merah n sayur je...lepas suma bahan2 dh siap sedia aku pn mula lah m'goreng ayam...tgh2 syok m'goreng tetiba gas abesss....adessss....naseb baik 1st round dh msk..2nd round separuh msk..ermmm mlsnya nk kedai beli gas...so juz call abg gas

me:hello,abg boley x tolong anta gas
abg gas: sp nih
me: ley x anta gas kat umah 461 (mls nk ckp nama)
abg gas: owh umah belakang nih erk...
me:yup
abg gas: tapi gas xde r kat kedai skrg..esok maybe ada..
me: owh yake..xper lah abg..makaseh

aduhhhh sedeh je rasa..tp nk wt cena lg..redha jelah...tp aku ttp bersyukur sbb sempat juga goreng separuh ayam...inilah yg dinamakan rezki..aku sgt bersyukur di atas rezki pemberian MU YA ALLAH..

2 comments:

sarahshafie said...

z..22 nov..its my birthday okey..hehhe

sweeTSour said...

ha ah la ser..np aku xtulih kat cni r..ermm mcm ada jer cita pasal 2 tp aku cita kat mana erk..ermmm