Wednesday

sebuah kehilangan

assalamualaikum...
kehilangan adalah sesuatu yang perit tuk ditelan...kalo benda yang hilang itu sangat penting dalam hidup kita...yup  bukan senang...benda yg kita syg, benda yg kita usahakan dan benda yg boley dianggap ptg hilang dengan begitu sahaja...

saya tahu semuanya pasti ada hikmah disebaliknya...saya memang sedang menghadapi sebuah kehilangan... memang rasa mcm nak pengsan... nk tido teringat, tengah tido pun boley termimpi dan bangun tido pun masih lagi memikirkannya...entah petunjuk atau pun apa....

org kata sediakan payung sebelum hujan...tp kalo dah ada pakwe, xkan nk kena ada sorg lg sebagai payung kan...hohoho.... eh saya bukan hilang pakwe ok....cuma hilang benda yg free, tp sgt berharga.... hanya sebutir pendrive free, tp rasa mcm nk pitam sbb tesis yg hampir siap ada dalam 2 dan yg paling menakotkan saya xda buat backup...ntah mcm mana ntah laptop saya ari 2 problem n saya mmg nk cepat... terus ja save dalam pendrive n lepas 2 terus print n hantar....

ni ha pendrive free 2... xcomeil pun tp berharga...xpe lah bukan rezki saya kot... skrg adalah masa tuk buat blk, lukis, writing n edit2 balik tesis yg belum siap...nasib baik ada hardcopy pada supervisor... mungkin Allah sedang mengingatkan dan menhuji saya...Hanya Allah yg maha mengetahui....


No comments: