Tuesday

ALFALFA : TESTIMONIALS

Assalamulaikum dan salam sejahtera... sihat kah anda hari ni..hehehe...
Ada tak pengunjung blog ni yang pernah consume Alfalfa... bagaimanakah kesannya?? Hari ni rasa macam nk share testimoni pengguna Alfalfa.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TESTIMONI 1: Diri sendiri
Untuk diri sendiri saya dah guna lebih kurang 3 bulan... fungsi Alfalfa ni macam detox lah juga.. perut akan lawas ja lepas makan ni... Dan bagi anda yang dah kahwin, ia bagaikan kacip fatimah moden untuk anda..rasa lah anda pasti akan rasa kelainannya...ehem...tak boleh cerita lebih-lebih di sini. malu.. kalo nak tahu kesannya, pm saya ok.. AWAS!!! untuk yang dah kahwin saja bole tanya pasal ni..heehehe

TESTIMONI 2: Ini adalah dari blog kawan saya. 

sumber  : http://mwdah. blogspot .com/

##Sesungguhnya saya hanya mencuba dan berusaha, tapi rezki utk mendapat cahaya mata adalah ketentuan Allah... Semoga Allah kabulkan doa ini tuk menimbang cahaya mata... aminnn

kepada sesiapa yg berminat nak tahu lebih lanjut, boleh hubungi saya...sharing is caring :)

ID Shaklee: 1104511
Email  : puanzakeyyah@gmail.com
Tel: 0102716557 ( SMS / CALL / WHATSAPP)

No comments: